04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 13

(044) 221-0880, (098) 294-0808 Office@esu.net.ua

ДОРОЖНІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ

Оцінка транспортних засобів (автомобілів) проводиться з дотриманням та використанням «Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства юстиції України та Фонду державного майна України від 24.11.2003 №142/5/2092 (у редакції наказу Міністерства юстиції України та Фонду державного майна України від 24.07.2009  N 1335/5/1159).

Відповідно до зазначеної методики, звичайне поняття автомобіль або «машина», вживаються у такому значенні:

 

Автобус – КТЗ,  який за  своєю  конструкцією  та  обладнанням призначений  для  перевезення  пасажирів  з  кількістю  місць  для сидіння більше ніж дев’ять з місцем водія включно;

Автомобіль – колісний транспортний засіб,  який приводиться в рух джерелом енергії, має не менше чотирьох коліс, призначений для руху  безрейковими  дорогами  і  використовується  для перевезення людей  та  (чи)  вантажів,  буксирування   транспортних   засобів, виконання спеціальних робіт;

Автомобіль вантажний – автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів;

Автомобіль легковий – автомобіль,  який за своєю конструкцією і   внутрішнім   обладнанням   призначений   головним   чином  для перевезення людей та їхнього багажу і в якому розміщено не  більше дев’яти місць для сидіння включно з місцем водія;

Автомобільний транспортний засіб – КТЗ (автобус, вантажний та легковий автомобілі,  причіп,  напівпричіп), який використовується для перевезення  пасажирів,  вантажів  або  виконання  спеціальних робочих функцій;

Колісний транспортний засіб – транспортний засіб, призначений для  руху  безрейковими  дорогами, який використовується для перевезення людей і (або) вантажів,  а також перевезення і приводу під час руху чи на місці  встановленого  на  ньому  обладнання  чи механізмів для виконання спеціальних робочих функцій, допущений до участі в дорожньому русі. Термін  «колісний  транспортний  засіб» поширюється  також  на  машини,  двигуни  яких живляться постійним електричним струмом через контактну мережу (тролейбуси);

 

Методика застосовується з метою:

     а) визначення ринкової вартості КТЗ,  їх  складників  у  разі відчуження;

     б) визначення стартової ціни КТЗ для їх продажу  на  аукціоні чи за конкурсом;

     в) визначення вартості КТЗ як об’єкта застави;

     г) визначення  вартості  КТЗ у складі майна фізичних осіб для його декларування;

     ґ) визначення  вартості  КТЗ  для  страхування  фізичними  та юридичними особами;

     д) визначення матеріальних збитків,  завданих власнику в разі пошкодження КТЗ;

     е) визначення вартості відновлювального ремонту КТЗ;

     є) визначення   вартості   КТЗ   для   розв’язання   майнових суперечок;

     ж) визначення   вартості   арештованих,   конфіскованих   або визнаних  безхазяйними  КТЗ,  їх  складників  у разі вимушеного їх продажу;

     з) визначення вартості КТЗ,  його складників, що ввозяться на митну територію України;

     и) визначення  вартості  відокремленого КТЗ в складі основних засобів юридичних осіб;

     і) в інших випадках у разі визначення вартості відокремленого КТЗ для встановлення розміру обов’язкових платежів до бюджету.

 

Методика застосовується також у разі:

     а) визначення року виготовлення КТЗ і його складників;

     б) визначення комплектності та укомплектованості КТЗ відповідно до нормативно-технічної документації його виробника;

     в) визначення типу, моделі, версії КТЗ;

     г) установлення типу, потужності та робочого об’єму двигуна,  типу кузова, інших технічних показників КТЗ;

     ґ) класифікації   КТЗ   (його   складників)   за  Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *